Megdöbbentő sorok hitről, szeretkezésről

Vannak pillanatok, néhány pillanat, egészen ritkán, amikor eltűnik az ego, mert olyan végtelenül megrészegülsz. A szerelemben és az orgazmusban megesik olykor.
Mély orgazmusban eltűnik a történelmed, a múltad elhomályosul, egyre haloványabbá és haloványabbá válik, majd eltűnik. Az orgazmusban nincs történeted, nincs múltad, nincs elméd, nincs önéletrajzod. Tökéletesen itt vagy, a mostban. Nem tudod, ki vagy, nincs identitásod. Abban a pillanatban nem működik az ego, innen ered az orgazmus öröme, ezért olyan üdítő, ezért fiatalodsz meg tőle. Ezért tesz olyan csendessé, olyan nyugodttá, olyan békéssé, olyan elégedetté. De újra megjelenik az ego, belép a múlt, és rátelepszik a jelenre. Megint a történeted kezd működni, te pedig megszűnsz működni. Az ego a történeted, nem a valóság. És ez az ellenséged; az ego az ellenség.
Mindenki számtalanszor eljut erre a pontra az életében, mert az élet körkörösen halad. Újra és újra eljutunk ugyanahhoz a ponthoz, de a félelem miatt lemenekülünk tőle. Máskülönben az ego hamisság. Tulajdonképpen nagyon könnyen engedhetnénk meghalni, és igen nehéz életben tartani, mi mégis életben tartjuk, és azt hisszük, hogy ez a könnyebb.

Miért nem zavar ha  valaki materiálisnak vallja magát,  holott eredendően spirituális lény, hiszen  érzelmei vannak:

Mindenki ragaszkodik a saját véleményéhez. Mert mi az ego, ha nem egy véleménytömeg? Lehet a vélemény alaptalan – de mi mégis ragaszkodunk hozzá, mert a miénk. De ha az tényleg úgy van, akkor minek ragaszkodni hozzá, minek bizonygatni? A tény az tény, önmagáért beszél. Akkor van szükség a ragaszkodásra, ha a véleményed alaptalan. Ne feledd: ha tudod valamiről, hogy igaz, akkor ne légy mérges, ha valaki megcáfol téged, mert a méreg mindig a tudatlansággal arányos. A dühöd azt mutatja, hogy csak véleményed van, nem pedig tudásod.

Az itt és most fogalma:

Merülj magadba és légy tudatos – másra nincs szükség. Emlékezz mindig önmagadra, úgy kísérjen ez az emlékezés, mint a lélegzés. Elég, ha mindig észben tartod, hogy a múlt értéktelen, eldobnivaló – akkor a jövő is megy vele. A kapu: az itt-most. Az itt-most-on keresztül átléphetsz a világból Isten országába; a külsőből a belsőbe. És akkor hirtelen, akár a piactér kellős közepén, alászáll a kegy temploma: a menny megnyílik, és te feltöltődsz Isten áldásával. Ez bárhol megtörténhet veled. Minden hely szent, minden hely áldott, ha felnyílt a szemed, ha éber vagy, ha éretté váltál.

Egy életöröm:

Az élet része a nevetés, a komolyság a halál jellemzője. Az élő emberek mindig játékosak, a szeretkezés pedig nem más, mint maga az öröm. Azonban ez nem a szex fogalma, kizárólag a szeretkezés dicsősége.

Életfeladat mindenki számára, melyet én most kezdek megérteni:

Fedezd fel, hogy hová sodródik felhőd; fedezd fel, de ne szólj bele. Engedj magadnak szabad utat. Akármerre sodor a szél – az a jó irány. Minden visszatér oda, ahonnan elindult. Ne harcolj, menj a széllel. Ne tégy gátat a folyód elé – ugorj bele. A tánc gyönyörű, olvadj bele egész lényeddel, ne maradjon ki semmi, ez a lényeg. Ne utasíts el semmit, mert különben sosem jössz rá, hogy ki vagy.

Mit is jelent a szeretkezés fogalma:

A tantra szex művelői szerint, mikor a tantrát választod, A tantra  szankszrit szó, jelentése szövedék, fonal, lánc (és nem kötelék!), és valójában olyan óindiai szerelmi művészetet jelöl, amely bevonja a meditációt és  a valódi jelenlétet biztosító koncentrációt a szexbe, mely által sokkal teljesebbé válsz. Felfedezed általa azt a belső érzékiséget melyet csak sejtesz, és sokkal több és többféle élményt tudsz beengedni, és így intenzíven átélni.

A tantra gyakorlása során idővel nem csak a ruhától, de félelemérzettől vagy hamis szégyenérzettől, téves bűntudattól is megszabadulsz, leomlanak benned azok a kódolt határok melyeket a neveltetés, társadalom vagy a kollektív tudatalatti révén magadban hordozol. A Tantra a (szexuális) szabadságról szól. Az egyetlen olyan szellemi gyakorlat, amely azon alapul, hogy a szex szent, és még véletlenül sem bűn.

Megtanulod, hogyan kerülj bensőséges viszonyba magaddal, és hogyan a másikkal, elmélyült, spontán szeretkezésben lesz részed, és nem utolsó sorban az orgazmust is sokkal intenzívebben, mélyebben és határtalanabbul éled át. Ugyanakkor nem „csupán” a szexualitásban, de mindennapi életedben is erősebbnek fogod érezni magad, és életed más területein is beteljesülnek vágyaid.

Ahhoz, hogy a tantra szexet élvezd a hétköznapi helyett, természetesen nem kell hívőnek lenned. Az létezik hit nélkül is, egy törvény, mint az eső a felhőből. A Tantra a szex mindenségének a teljessége, kozmikus egységét adja az ellentéteknek, megteremtve az ellentétes töltések kapcsolatát egy olyan ősi energia felhasználásával, amely a világegyetemből származik. A szeretkezés két ember között, átlépés a tudatok között, eszerint kapu is lehet a szexuális és lelki extázis eléréshez egyaránt.

A tantra szerint mindig nézz a párod szemébe  mikor az esik jól, így hirtelen értelmet kap a közmondás is (melyek szinte mind rejtett életbölcsességgel bírnak), mely szerint a szem a lélek tükre. A szex ne csupán fizikai aktus legyen, merj érezni és érezd a másikat is!  Ehhez az kell, hogy valóban egymásra figyeljetek.

 

A múlt, mikor még igaz és fejlettebb kultúrák uralták a földet:

Védikus írásokból kiderül, hogy a távol-keleti filozófiákban az ondót olyan gyógyító és áldozati nedvnek tekintették, amiről tudták, hogy fogyasztásával isteni erők áramlanak szét a testben.  Ilyen esszenciát az emberi testben az ondón kívül csak a vérben találunk.  Az ondót övező rituális szokások és hitek kialakulásában fontos szerepet töltött be a nemi nedv színe is, amely fehér, akár az életet adó anyatej, fehér, akár a tisztaság, jelképe a jóságnak, a gonoszságot és sötétséget jelképező feketével, illetve az erőt és tüzet jelölő pirossal szemben. erőt és gyógyulást hozva.

A természet maga a megtestesült harmónia, a természet egy ritmikus szimfónia.

 

 

 

 

Mert szép a lelkedJ by Szilviána

Posted in Egyéb.